히페리온 호텔 함부르크

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요약 정보
체크인 시작 시간 | 15:00 |
---|---|
체크아웃 마감 시간 | 12:00 |
조식 | 조식 이용 가능 |
반려 동물 | 반려동물 동반 시 추가 요금 지불 |
유/소아 | 가족 친화적 호텔입니다 |
편의시설
히페리온 호텔 함부르크 상세 정보

히페리온 호텔 함부르크
Hyperion hotel Hamburg는 슈파이셔슈타트에서 800m 떨어져 있습니다. 11층에 위치한 BAR 11과 구내 레스토랑인 Gaumenfreund를 이용해보십시오. 호텔 전역에서 무료 Wi-Fi가 제공됩니다. 유료 주차장이 마련되어 있습니다. 객실에는 평면 TV가 비치되어 있으며, 전용 욕실에는 욕조 또는 샤워 시설이 구비되어 있습니다. 숙소는 24시간 프런트 데스크를 운영합니다. 바에서 도시 너머의 멋진 전망을 감상해보십시오.
평점 및 후기
여행자 후기
작성일: 2024. 10. 21.
숙박 시기: 2024년 10월
사랑 이 호텔
방은 깨끗하고 좋은 전망. 커피와 무료 미니 바는 긴 하루 후에 좋은 방.
또한 도시, 슈퍼마켓 및 버스 정류장 근처에 있습니다.
호텔 답변
작성일: 10월 23일
Your review is simply wonderful - thank you very much! It is very important to us that our guests feel comfortable. It's great that we managed to impress you with our friendly staff, our good service and the quality of us. We are happy to pass on your words of praise, because your satisfaction is the merit of all employees. We look forward to welcoming you back to our hotel soon!
Your H-Hotels team,
Stefanie Bergforth - Online Reputation Management
작성일: 2024. 6. 29.
숙박 시기: 2024년 6월
나에 관해서는 훌륭하고 즐거운 경험이 아닙니다. 직원들은 그렇게 친절하지 않았다
호텔 답변
작성일: 7월 7일
Your review is simply wonderful - thank you very much! It is very important to us that our guests feel comfortable. It's great that we managed to impress you with our friendly staff, our good service and the quality of us. We are happy to pass on your words of praise, because your satisfaction is the merit of all employees. We look forward to welcoming you back to our hotel in Hamburg soon!
Your H-Hotels team,
Stefanie Bergforth - Online Reputation Management
작성일: 2024. 6. 4.
숙박 시기: 2024년 5월
별 5개 근처도 아니고 별 3개일 수도 있습니다.
우선 건물 전체나 방이나 바닥이 아닌 건물 전체에 AC가 작동하지 않습니다. 직원의 인정에 따르면 에어컨은 여름에 수리 중이었고 에어컨도 전혀 없었고 팬도 없었습니다. 호텔에는 에어컨이 수리될 때 고객에게 제공할 팬이 한 명도 없습니다. 우리는 7박 7일 동안 머물렀는데 에어컨이 없었습니다. 팬에 가장 가까이 다가갈 수 있었던 것은 팬을 요청할 때 팬-히터를 제공했다는 것입니다. , 팬-히터.
이에 대해 리셉션을 괴롭힌 후 우리는 사람들이 체크아웃할 것이기 때문에 우리 카테고리의 다른 방으로 이동할 수 있다는 말을 들었습니다. 우리가 해야 할 일은 물건을 다시 포장하고 직원이 우리를 더 시원한 방으로 옮겨줄 것이라는 것뿐이었습니다.
그래서 우리는 짐을 꾸리는 데 한 시간을 보냈고, 돌아온 후 아무 일도 일어나지 않았다는 것을 보고 매우 기뻤습니다. 리셉션과 논쟁한 후 그들은 친절하게도 더 낮은 카테고리인 카테고리에 있는 다른 방을 제공했습니다. 유아용 침대가 필요해서 가질 수 없다는 말을 들었는데 갑자기 침대가 충분히 커졌습니다.
나는 제정신이었고 그것을 받아들이기를 거부했고 더 많은 논쟁 끝에 그들은 우리에게 태양에서 멀리 떨어진 건물 반대편에 있는 더 큰 방을 제안했지만 여전히 마음에 들지 않습니다. 공평하게 말하면 새 방이 더 넓고 좋았습니다.
집안일은 실패와 실패, 히트 없음, 매일 뭔가가 완료되지 않았습니다. 그녀는 화장품을 리필하지 않고, 진공 청소기로 청소하지 않고, 더러운 컵을 제거하지 않고, 쓰레기통을 비우지 않거나 욕실 용품을 리필하지 않는 등의 일을 했습니다.
전체 경험의 유일한 보상 요소는 호텔에 고용된 매우 친절하고 도움이 되는 사람들이 있다는 것입니다. 직원들을 탓할 수는 없습니다.
가격이 전혀 가치가 없기 때문에 근처 호텔에 묵는 것이 좋습니다.
호텔 답변
작성일: 6월 5일
thank you very much for taking the time to rate our hotel. We are sorry to read that we were unable to convince and inspire you in several areas. Please be assured that we want to give each of our guests a pleasant stay. We are therefore very interested in your impressions and experiences and would like to take this opportunity to apologize for the inconvenience. Of course we hope that one day we will be able to convince you of our Hyperion Hotel and our standards. Until then, we wish you all the best and a good time. Best regards,
Your H-Hotels team
Stefanie Bergforth – Online Reputation Manager
작성일: 2024. 2. 20.
숙박 시기: 2024년 2월
러블리 호텔
호텔 답변
작성일: 2월 21일
Your review is simply wonderful - thank you very much! It is very important to us that our guests feel comfortable. It's great that we managed to impress you with our friendly staff, our good service and the quality of us. We are happy to pass on your words of praise, because your satisfaction is the merit of all employees. We look forward to welcoming you back to our hotel in Hamburg soon!
Your H-Hotels team,
Stefanie Bergforth - Online Reputation Management
작성일: 2023. 9. 18.
숙박 시기: 2023년 9월
이 끔찍한 호텔에서 벗어나세요(역대 최악의 환대)
호텔 답변
작성일: 9월 19일
Thank you for taking the time to write a review. We are sorry that your stay was not perfect in all areas. We have spoken to the hotel about the incident and would like to apologize again for the inconvenience. Our colleague was frightened by the fact that your dog came out of the room and barked and did not intentionally throw the bathrobes on the floor. We have already apologized for this several times on site and, as a sign of our goodwill, we offered you a waiver of the underground car park on the first night. You also received an apology package in the form of fruits. Unfortunately, this compensation wasn't enough for you because you asked for a free night. Unfortunately, we cannot fulfill this request because it was not proportionate. We can understand your anger and sympathize, but your behavior at the reception was not appropriate because you were very loud towards the staff. You are also welcome to contact us directly so that we can go through everything with you personally. We will continue to work on this so that you are completely satisfied next time and keep us in positive memory.
Warm regards from Hamburg,
Your H-Hotels team
Stefanie Bergforth - Online Reputation Manager
훌륭한 위치
Amsinckstraße 39, 함부르크, 20097, 독일|함부르크 중앙역에서 0.82km
즐길 거리 10곳2.80 km 이내
교통 수단3.21 km 이내
공항54.72 km 이내
체크인과 체크아웃
체크인 시작 시간:
15:00
체크아웃 종료 시간:
12:00
유용한 정보
가족 친화적 호텔입니다
2세 이하
유/소아들은 무료로 침대를 추가할 수 있습니다.
6세 이하
유/소아들은 무료로 침대를 추가할 수 있습니다.
7세에서 12세
유/소아들은 EUR 15의 추가 요금으로 침대를 추가할 수 있습니다.
13세에서 17세
유/소아들은 EUR 30의 추가 요금으로 침대를 추가할 수 있습니다.
반려동물 동반 시 추가 요금 지불
조식 이용 가능
조식 가격
₩45,354 (≈EUR 29)/인
조식 선택 사항
유럽식 조식
조식 메뉴
뷔페
현재 이 숙소는 코로나19(COVID-19)에 대응하기 위해 추가 안전 및 위생 조치를 실시하고 있습니다.
The hotel will charge city tax which is subject to the actual room rate.
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