그랜드 호텔 데스 바인스 켐핀스키

Via Mezdi 27, 생모리츠자메단, 7500, 스위스

+ 187

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1박
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요약 정보

체크인 시작 시간:
15:00
체크아웃 종료 시간:
12:00

편의시설

와이파이
주차장
에어컨
공항 셔틀 버스
수영장
헬스클럽

그랜드 호텔 데스 바인스 켐핀스키 상세 정보

그랜드 호텔 데스 바인스 켐핀스키

세인트 모리츠에서 강가에 위치한 그랜드 호텔 데스 바인스 켐핀스키의 경우 엥가딘 밸리에서 아주 가까우며 걸어서 3분 거리에는 지그날 곤돌라 등이 있습니다. 이 가족 여행에 좋은 호텔에서 시그날반까지는 0.3km 떨어져 있으며, 1.6km 거리에는 생 모리츠 호수도 있습니다. 마사지, 전신 트리트먼트 서비스, 얼굴 트리트먼트 서비스 등이 제공되는 스파에서 럭셔리한 분위기를 맘껏 즐기실 수 있습니다. 레크리에이션 시설로는 실내 테니스 코트, 헬스클럽, 야외 수영장 등이 있습니다. 이 호텔에는 무료 무선 인터넷, 콘시어지 서비스 및 탁아 서비스(요금 별도)도 편의 시설/서비스로 마련되어 있습니다. 이 호텔에는 5 개의 레스토랑이 있으며 이중 하나인 Les Saisons에서 세계 요리를 즐기실 수 있어요. 또는 편하게 객실에서 24시간 룸서비스를 이용하실 수 있습니다. 바/라운지에서는 좋아하는 음료를 마시며 갈증을 해소하실 수 있어요. 아침 식사(뷔페)가 매일 07:00 ~ 11:00에 무료로 제공됩니다. 대표적인 편의 시설과 서비스로는 24시간 운영 비즈니스 센터, 리무진/타운카 서비스, 간편 체크아웃 등이 있습니다. 이 호텔의 행사 시설은 컨퍼런스 센터 및 회의실 등으로 구성되어 있습니다. 기차역 픽업 서비스(24시간 운행) 서비스가 무료로 제공되며, 시설 내에서 셀프 주차(요금 별도)도 가능합니다. 벽난로 및 바닥 난방/온돌 등이 갖추어진 184개의 객실에서 럭셔리 분위기를 만끽하실 수 있습니다. 침대에는 오리/거위털 이불 및 고급 침구 등이 갖추어져 있습니다. 유선 및 무선 인터넷이 무료로 제공되며 디지털 채널 프로그램 시청이 가능한 100cm 평면 TV가 구비되어 있어 지루하지 않게 시간을 보내실 수 있습니다. 전용 욕실에는 전신 욕조 및 무료 세면용품도 마련되어 있습니다.

평점 및 후기

청결4.9
위치4.5
서비스4.7
객실4.6
가성비4.2
수면의 질4.6

여행자 후기

여행객의 추천을 받음
커플

작성일: 2025. 1. 31.

사랑스러운 5 성급 호텔 - 역사적인 건물

호텔은 항상 나를 긍정적으로 놀라게합니다. 그리고 우리가 돌아올 때 매년 그런 것입니다. 매우 인상적인 건물, 아름다운 분위기. 바로 호텔 옆에는 세계 컵 대회가 개최되는 매우 아름다운 크로스 - 컨트리 스키 경로가 있습니다. 올해 호텔은 또한 Billionare라는 큰 쇼를 개최합니다. 그것은 좋은 추가입니다. 아주 높은 품질의 쇼와 아주 좋은 저녁 식사, 호텔에서 그 모든! 아침 식사는 전통적으로 좋습니다, 특히 저에게 중요합니다 - 다양한 과일이 많이 있습니다! 밤에는 바에서 라이브 음악이 있으며, 일반적으로 하루 동안 바에서 좋은 음식이 있습니다. 피트니스 센터는 잘 - 장비, 직원들은 매우 친절합니다. 웰빙은 최고 - 녹차. 그들은 또한 크리오 사우나가 있습니다, 이는 드문 일입니다. 미네스 120도에서 몸은 피곤한 다리나 부상이라도 정말 재생됩니다. 직원에 대해 무엇을 칭찬하는지 선택하기가 어렵습니다, 그러나 나는 매우 예약에서 Doroteja를 추천 할 수 있습니다, 일반 매니저 콘스탄틴과 크리스티안과 디에고는 콘시어지에서, 그리고 전문에 엘비스와 디노 ... 기본적으로 문에있는 모든 사람이 좋습니다. . . . 나는 매우 카리스마와이 호텔을 추천합니다!

호텔 답변

작성일: 2025. 2. 2.

Dear valued guest,
First of all, I would like to thank you very much for having chosen the Grand Hotel des Bains Kempinski as your destination and for the time taken to share your feedback with us.
We are delighted to hear that your experiences with us continue to exceed expectations year after year. We are glad that you enjoyed the hotel’s ambiance, the proximity to the cross-country ski run, and the addition of the "Billionaire" show, which we are proud to host. It’s wonderful to know that our breakfast offerings, live music at the bar, and wellness facilities, including the cryo sauna, met your needs and contributed to your enjoyment
Your feedback is very important for us in order to keep our services and facilities on a high standard for our valued guests such as yourself. I am pleased to share your comments with the entire team.
We look forward to welcoming you back to the Grand Hotel des Bains Kempinski in St. Moritz, your home on the Top of the World.
Best regards,
Konstantin Zeuke
General Manager
커플
CH

CH

작성일: 2025. 5. 15.

전망이 있는 방 (포트폴리브 화장실)

의심의 그림자없이 이것은 내가 지금까지 있었던 최악의 "5 *" 호텔이 될 것입니다.
이 목록에는 베를린의 The Adlon, 런던의 The Shard, 도쿄 호텔 스테이션, 파리의 The Bristol, 싱가포르의 Raffles, 쿤의 Shangri - La가 포함되어 있습니다.
역에서 우리를 만나러 보내진 운전자는 신분증을 가지고 있지 않았다 그래서 우리는 그를 찾는 데 20 분을 보냈습니다 : 좋은 시작!
그것은 자랑스럽게 발표 wee 도착에 업그레이드했다, 우리의 "업그레이드 된"실은 호텔의 뒷면에 대한 전망을했다, 건설 사이트와 혁신이 진행되고 4 개의 개인 휴대용 화장실의 좋은 라인. . . .
신은 비 업 등급 방이 어떠했는지 알고있다, 아마도 그것이 너무 많은 휴대용 화장실을 사용할 수있는 이유였습니다 ! ! !
아침 식사는 좋았지만 서비스는 다른 대부분의 직원과 마찬가지로 나무였습니다, 나무, 콘시어지 외에 어떤 성격도 없습니다.
정말이 장소는 돈을 전혀 가치가 없습니다, 거리에 갈 훨씬 더 나은 장소. Moritz 비슷한 가격으로, 피하십시오.

호텔 답변

작성일: 2025. 5. 16.

Dear Daviduzbek,
Thank you for taking the time to share your feedback. We're truly sorry to hear that your experience did not meet your expectations, particularly with the room you were allocated. This is certainly not the impression we want to leave.
We genuinely value your comments as they help us improve, and we hope you'll give us another chance in the future to provide you with the experience you deserve. If you decide to return, please reach out to us directly — we’d love the opportunity to personally ensure a more comfortable and enjoyable stay.
Warm regards,
Konstantin Zeuke
General Manager
커플

작성일: 2025. 3. 30.

센터 밖의 큰 호텔

이 호텔은 거대하고, 도시 밖으로 ( 걸어서 약 30 분) 그래서 당신은 택시 또는 호텔 셔틀 서비스에 의존하고 있습니다 17에 마을에 도착 : 30, 당신이 저녁 식사를 할 때 매우 편리하지 않습니다. 직원들은 모두 매우 친절하고, 체크인 시 FIZZ 한 잔은 감사했습니다. 우리는 호텔의 뒷면에 새로 개조 된 방으로 "업그레이드"되었습니다 (사진 참조) 방은 매우 작았고 욕실도 좋았습니다. 침대는 어렵고 Topper 없이는 불편했습니다. £ 550 / 밤 이상 나는 더 나은 기대했다. 아침 식사는 포함되어 있었고 많은 선택이 있었다. 매일 아침 커피가 뜨겁다! 우리는 우리 자신이 있었고 사랑스러운 두 개의 실내 및 야외 수영장에서 한 오후를 보냈습니다. 호텔은 우리가 밤에 음료를 위해 바에 갔을 때를 제외하고 매우 조용해 보였습니다. 아주 소음이 많은 아이들이있었습니다. 어쩌면 그것은 나 뿐이지만 나는 아이들이 오후 8시 이후에 바에 들어갈 수 없다고 생각합니까? 모리츠 스트리트에 우리의 첫 번째 여행과 우리의 마지막 검사. 우리는 콘크리트 마을 센터를 좋아하지 않았습니다, 모든 히프가 무엇인지 모르겠습니다! 호텔은 좋지만 비싸다.

호텔 답변

작성일: 2025. 4. 2.

Dear M3362,
Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay with us. We truly appreciate your insights, as they help us improve our services and guest experience.
We understand that our location can be a bit of a challenge for guests looking to explore the town, however, our porters are always more than flexible to drive you up also out of the shuttle timings.
We regret that the room upgrade did not meet your expectations in terms of view and size, we suggest you for next time to share your feedback directly at the reception since we have different rooms and layouts and we could have found another room that would have matched your wishes. A topper to soften up your bed is also offered in case. I am sad we were not informed about this in time.
It’s great to know that you enjoyed the breakfast selection, but we apologize for the coffee not being up to standard. We will address this with our kitchen team to ensure that our offerings are consistently excellent.
We’re pleased that you enjoyed the pools during your stay. However, we understand your concerns regarding the bar atmosphere. We aim to create a comfortable environment for all our guests, and your feedback will be taken into consideration as we review our policies.
We’re sorry to hear that St. Moritz did not meet your expectations, and we appreciate your honest feedback about your experience. We hope you might consider giving us another chance in the future, as we are committed to improving and providing a better experience for our guests.
Thank you once again for your valuable feedback. If you have any further comments or suggestions, please feel free to reach out directly.
Warm regards,
Konstantin Zeuke,
General Manager
가족 여행객

작성일: 2025. 2. 19.

아기 침대가 그것 안에 아기와 함께 붕괴!!!!

아기 침대가 우리 아기와 함께 붕괴! ! ! ! ! ! 여기서 거기서 약간의 어리석은 서비스와 잔인함이 있었지만 그들이 우리 아기에게 제공한 침대는 밤중에 우리 아기와 함께 붕괴했습니다. 놀랍게도 위험하고 프런트 사무실은 다음날 아침 승무원에게 사과했다.

호텔 답변

작성일: 2025. 2. 25.

Dear Mrs. Carolina,
First of all, I would like to thank you very much for having chosen the Grand Hotel des Bains Kempinski as your preferred destination to spend your precious time and for the time taken to share your kind feedback with us.
I would like to extend my sincerest apologies for the distressing experience you and your family encountered during your stay.
The safety of our guests, especially children, is of the utmost importance to us, and I am very grateful to hear that your baby is safe and unharmed.
Please know that the incident with the crib is being taken extremely seriously, and we are thoroughly reviewing the situation to ensure such an event does not happen again. I also apologize for any lapses in service and the initial response you received from our team.
Following our discussion, I am glad that things improved, and that you were able to enjoy the rest of your stay with your family. Your feedback is truly invaluable, and we are committed to using this experience to enhance both our safety measures and service standards. I sincerely appreciate you bringing this to our attention, and I want to assure you that we are taking the necessary steps to ensure this will not happen again.
Once again, please accept my deepest apologies for the distress this incident caused, and thank you for your understanding. If there is anything else we can do to assist you, please feel free to reach out to me directly.
Despite the mentioned, I trust you could enjoy the rest of your stay and I hope that we will welcome you back in the near future to get the chance to make your next stay a wonderful and unforgettable one.
Best regards,
Konstantin Zeuke,
General Manager
커플

작성일: 2025. 2. 1.

실망스러운 레스토랑 및 오래된 장식 - 피하기

Saison 레스토랑 뷔페에서 멀리 떨어져. 우리는 거리에있는 Kempinski 호텔에서 식사를했습니다. 12 월 25 일 모리츠, 축제 크리스마스 뷔페를 기대, 단지 중국 뷔페를 찾을 - 그리고 아마도 내가 먹은 최악의 식사. 1 인당 $ 200에서 경험은 압도적인 것 이상이었습니다 :
• 음식은 최고의 텅 뜨겁고 진정한 중국어 또는 아시아 요리와 멀리 떨어져 있지 않았다.
• 우리는 거의 아무것도 먹지 않았다, 그 자체로 말한다.
• 서비스는 좋았지만, 음식의 나쁜 품질을 보상 할 수 없었습니다.
• 장식은 오래되고 오래된 느낌 - 패션,이 가격점에서 기대되는 우아함이 부족합니다.
나는 또한 거리에 머물기를 선호한다. Moritz Dorf (도시 중심부)는 식당, 상점 및 전반적인 분위기에 쉽게 접근 할 수 있습니다. 돈을 절약하고 다른 곳으로 가십시오 - 그들이 당신에게 거기서 먹을 돈을 지불하지 않는 한.

호텔 답변

작성일: 2025. 2. 2.

Dear valued guest,
First of all, I would like to thank you very much for having chosen the Grand Hotel des Bains Kempinski as your preferred destination to spend your precious time and for the time taken to share your kind feedback with us.
Your evaluation of our various services and facilities is very much appreciated, since it is only through valued guests, such as yourself, that we are able to make sure our standards correspond to our guests’ needs.
We sincerely regret that your experience did not meet the high standards we strive to uphold, particularly during the festive season.
We understand your disappointment with the buffet offerings and acknowledge that the quality and authenticity of the food, as well as the temperature at which it was served, did not live up to the expectations we aim to provide.
As part of our high season offerings, we do provide a themed buffet night, which features a rotating selection of cuisines designed to reflect the diverse tastes and festive spirit of the season. Guests are welcome to join at their convenience during these special evenings.
We apologize if this did not align with your expectations, and we will certainly take your comments into consideration as we evaluate and refine our offerings to ensure a more consistent and elevated experience for all our guests.
We will continue to review our culinary offerings in order to deliver the quality and authenticity that our guests rightfully expect. We also appreciate your perspective on the location of St. Moritz Dorf, and we understand how the surrounding area can greatly enhance one's overall stay.
Despite some of the points mentioned, I trust you could enjoy the rest of your stay and I hope that we will have a new chance to welcome you back to the Grand Hotel des Bains Kempinski in St. Moritz.
Best regards,
Konstantin Zeuke,
General Manager

훌륭한 위치

4.5

Via Mezdi 27, 생모리츠자메단, 7500, 스위스|도심에서 1.4km

즐길 거리 10곳1.97 km 이내

교통 수단1.96 km 이내

공항7.02 km 이내

체크인과 체크아웃

체크인 시작 시간:

15:00

체크아웃 종료 시간:

12:00

유용한 정보

추가 침대

침대 추가에 대한 자세한 내용은 호텔에 문의하시기 바랍니다.

유아용 침대

유아용 침대 추가에 대한 자세한 내용은 호텔에 문의하시기 바랍니다.

호텔 관련 중요 정보
예상 도착 시간을 Grand Hotel des Bains Kempinski에 미리 알려주세요. 예약 시 별도 요청란에 기재하거나 예약 확인서에 기재된 숙소 연락처로 직접 연락하셔도 됩니다. 모든 투숙객은 체크인 시 사진이 부착된 유효한 신분증과 신용카드를 제시하셔야 합니다. 모든 별도 요청 사항은 체크인 시 가능한 경우에 한해 제공되며, 추가 비용이 부과될 수도 있음을 안내드립니다. The fees for extra beds include breakfast, but do not include dinner.

그랜드 호텔 데스 바인스 켐핀스키: 자주 묻는 질문

예, 그랜드 호텔 데스 바인스 켐핀스키 에는 레스토랑이 있습니다.
그랜드 호텔 데스 바인스 켐핀스키에서의 체크인 시간은 15:00부터이며, 12:00전까지 체크아웃하셔야 합니다.
예, 그랜드 호텔 데스 바인스 켐핀스키에는 주차장이 있습니다.
그랜드 호텔 데스 바인스 켐핀스키에서 생모리츠자메단 도심까지의 거리는 1.4km입니다.
그랜드 호텔 데스 바인스 켐핀스키의 위치는 스위스 생모리츠자메단이며, 생모리츠자메단 도심에서 1.4km 떨어져 있습니다.